Dieta vege+ryby

Dieta oparta na roślinnych źródłach białka połączona z najwyższej jakości mięsem ryb.

Menu wegetariańskie pozwoli Ci wyeliminować z codziennego spożycia mięso zwierząt i jego przetwory. 

Starannie skomponowane posiłki pomogą Ci zadbać o Twoje zdrowie, a także o środowisko. naturalne.

Nabiał, jajka oraz ryby, bogactwo warzyw, wyłącznie wysokiej jakości naturalne tłuszcze i sycące kasze, to nasza propozycja menu wegetariańskiego. 

Dieta Vege+Fish dostępna jest w kaloryczności 1500, 1800, 2000 i 2500. W naszej ofercie znajdziesz również Vege+Fish Light, która obejmuje 3 posiłki (śniadanie, obiad, kolacja) o łącznej kaloryczności 1000 kcal.

Dostępne warianty diet

1000 & 1500 & 1800 & 2000 & 2500

Nie wiesz jaki wariant diety wybrać dla siebie?

Skorzystaj z naszego kalkulatora zapotrzebowania kalorycznego

Przykładowe menu

PONIEDZIAŁEK

Śniadanie

Pancakes z musem mango

Składniki: mango, jaja, mąka pszenna, maslanka 1,5%, olej rzepakowy, soda oczyszczona, proszek do pieczenia

II Śniadanie

Tarta z wędzonym pstrągiem i zielonym groszkiem

Składniki: mąka pszenna, jaja, masło klarowane, śmietana 15%, groszek zielony, pstrąg tęczowy
Alergeny: zboża zawierające gluten, tj. pszenica, żyto, jęczmień, owies, jaja, ryby, mleko

Obiad

Wegański gulasz węgierski

Składniki: pieczarki, pietruszka, cebula, marchew, kasza bulgur, oliwa z oliwek, seler
Alergeny: mleko, zboża, seler, soja

Podwieczorek

Pudding z tapioki z musem owocowym

Składniki: tapioka, mleko ryżowe bio, ksylitol, owoce

Kolacja

Sałatka z pieczonej marchewki i awokado z dressingiem pomarańczowo-cytrynowym

Składniki: marchew, awokado, chleb żytni na zakwasie, oliwa z oliwek, świeże sałaty, sok z pomarańczy, sok z cytryny
Alergeny: zboża zawierające gluten, tj. pszenica, żyto, jęczmień, owies,

WTOREK

Śniadanie

Wytrawne naleśniki ze szpinakiem i twarożkiem z suszonymi pomidorami

Składniki:rukola, szpinak, twaróg chudy, suszone pomidory, awokado, masło, mąka pszenna, jaja, mleko
Alergeny: mleko, zboża zawierające gluten, tj. pszenica, żyto, jęczmień, owies; jaja

II Śniadanie

Tarta bakłażanowo cukiniowa
z marchewką

Składniki: jaja, śmietana 15%, masło klarowane, mąka pszenna, cukinia, bakłażan, marchew, świeże sałaty, kiełki
Alergeny: mleko, jaja; zboża zawierające gluten, tj. pszenica, żyto, jęczmień, owies

Obiad

Pieczony falafel ze świeżymi warzywami

Składniki: pomidor, ogórek zielony, ciecierzyca, czosnek, daktyle, rukola, olej z pestek winogron, natka pietruszki, kolendra, cebula

Podwieczorek

Koktajl oczyszczający

Składniki: : sok z cytryny, imbir, miód pszczeli, kurkuma, jarmuż, ogórek zielony

Kolacja

Śródziemnomorska sałatka z ciecierzycy z chlebem żytnim

Składniki: ciecierzyca, ser feta, ogórek zielony, oliwki zielone, cebula czerwona, papryka czerwona, chleb żytni na zakwasie, oliwa z oliwek
Alergeny: mleko; zboża zawierające gluten, tj. pszenica, żyto, jęczmień, owies

ŚRODA

Śniadanie

Pasta jajeczna z awokado

Składniki: jaja, awokado, cykoria, koper ogrodowy, chleb żytni na zakwasie
Alergeny: zboża zawierające gluten, tj. pszenica, żyto, jęczmień, owies, jaja

II Śniadanie

Siekana sałatka w stylu Nicejskim

Składniki: jaja, świeże sałaty, tuńczyk, pomidory koktajlowe, oliwki czarne, fasolka szparagowa, musztarda, ocet winny, oliwa z oliwek
Alergeny: jaja, ryby, gorczycajaja, świeże sałaty, tuńczyk, pomidory koktajlowe, oliwki czarne, fasolka szparagowa, musztarda, ocet winny, oliwa z oliwek

Obiad

Pieczony dorsz na porach z ryżem basmati

Składniki:ryż basmati, dorsz, por, masło klarowane, śmietana, świeże sałaty, kiełki
Alergeny: mleko, ryby

Podwieczorek

Shake pinacolada

Składniki: banan, mleko kokosowe bio, ananas

Kolacja

Pieczone placki warzywne z batatami, cukinią i czerwoną cebulą

Składniki: bataty, cukinia, cebula czerwona, mąka pszenna, jaja
Alergeny: mleko, zboża, jaja

RESTAURACYJNA JAKOŚĆ PROSTO DO DOMU

Dowiedz się więcej na temat naszych diet i przekonaj się sam!

Marketing & service Lemonsolutions.pl

Znajdź nas